Seniorki zwiedzają Sandomierz

Data: 22.07.2019 r., godz. 08.03    Liczba odwiedzających: 1340
Panie z belskiego stowarzyszenia na kolejnej wyprawie po Polsce
W dniach 24 i 25 czerwca Stowarzyszenie Seniorów Relaks z Belska Dużego ruszyło na wyprawę po Polsce. Po burzliwych rozmowach tym razem postanowiłyśmy odwiedzić piękne Polskie miasta Sandomierz i Kazimierz.

Wygodnym autokarem, pod opieką kompetentnego pilota wyjechałyśmy na naszą przygodę. Pierwszy dzień spędziłyśmy w Sandomierzu - w którym największe wrażenie zrobiło na nas muzeum " Ojca Mateusza", w którym znajdują się figury woskowe postaci występujących w znanym filmie. Trafiłyśmy również na nagrania filmu. Duże wrażenie zrobiły na nas lochy pod miastem, które zwiedziłyśmy. Piękne miasto, wiele zabytków - godne polecenia. Pogoda też była dla nas łaskawa - nie za gorąco.

Drugi dzień spędziłyśmy w Kazimierzu, który pod bacznym okiem pana przewodnika - świetnego mówcy i znawcy miasta schodziłyśmy wzdłuż i wszerz. Dobrze, że zwiedzanie rozpoczęłyśmy rejsem po Wiśle, bo później było gorąco, a chodzenie po wzgórzach kazimierzowskich dla naszych chorych nóg było trudne. Tylko kilka z nas udało się na zamek. Opowieści pana przewodnika były bardzo interesujące a w cieniu murów zamkowych nawet zajmujące. Wycieczka zbliżyła nas do siebie.

Dziękujemy Gminie Belsk Duży za dofinansowanie wycieczki w ramach projektu.

Joanna Sadowska
Stowarzyszenie Seniora Relaks

Stowarzyszenie zaprasza wszystkich chętnych Panów i Panie do wspólnych spotkań i wyjazdów.